Bon dia famílies,

Us adjuntem un arxiu que conté informació dels preus actualitzats dels serveis que ofereix L’AFA durant el curs 2023-24.
Si voleu inscriure el vostre fill/a al menjador i/o a les acollides, ompliu el formulari per a fer la reserva d’aquests serveis.
DATA LÍMIT 24 D’AGOST.
ÉS IMPORTANT QUE ABANS D’OMPLIR EL FORMULARI, LLEGIU LA INFORMACIÓ QUE US ADJUNTEM.
Enllaços relacionats:
Informació addicional:
  • Les quotes i les acollides seran al mateix preu que els cursos anteriors.
  • Pel que fa a la quota del menjador escolar, hem aplicat l’increment que ha notificat l’empresa AUSOLAN  i que pertany a l ‘IPC dels aliments.
  • A les activitats optatives del menjador: d’infantil DALCROZE i del cicle superior ROBÒTICA, apliquem la pujada que ens comuniquen l’ORFEÓ LLEIDATÀ I SMART SCHOOL, respectivament.
D’altra banda us comuniquem, que en breu rebreu un sondeig per començar a preparar les extraescolars de la tarda del curs vinent.