L’associació

Un gran equip format per mares, pares i tutors dels alumnes de l’Escola Països Catalans de Lleida amb uns objectius clars: donar suport a les tasques desenvolupades pel centre i millorar les condicions educatives de tots els alumnes i les respectives famílies.

Treballem conjuntament per tal de dur a terme els diversos projectes i activitats que gestionem des de l’associació:

• Gestió del menjador escolar

• Gestió del servei d’acollida

• Organització i gestió d’activitats extraescolars per alumnes

• Organització d’activitats esportives

• Organització d’actes i festes per a les famílies

Membres de l’associació

Tots aquells pares i mares d’alumnes de l’escola poden optar a ser membres de l’associació.
Ser membre permet rebre assistència en els diversos aspectes en que s’involucri l’educació dels fills, rebre ajudes i participar en programes específics, així com col·laborar activament en les activitats i projectes que desenvolupa l’associació.

Comissions

Per a dur a terme les diferents activitats, es desenvolupen diferents comissions encarregades d’àmbits i tasques concretes, actuant així com a grups de treballs específics. Tot i això, s’intenta treballar conjuntament entre tots els membres amb encarregats al capdavant de cada comissió de treball.

Necessites ajuda?

Estem a la teva disposició!

CONTACTA
Anar a l’escola